נדרשו להשקיע מאמץ מינימלי במשמעת בכיתה!
למדו להפוך ממורה "מגיבה" למורה "מובילה"!
הרגישו שהשליטה חוזרת לידיים של המורה!
הפחתה משמעותית בטעויות חינוכיות וכך גם הפחתת נקיפות המצפון…
התלמידות נעשו ממושמעות יותר ומתוך הערכה ורצון חופשי!
M.A. בחינוך, מנהלת מערכות חינוך, עוסקת בהוראה 18 שנה, ומאמנת אישית לריפוי ושחרור מערכות יחסים בכיתה ובחיים 4 שנים.
מרצה ומעבירה סדנאות לצוותות הוראה, ארגונים ומנהלות.
לכל אורך השנים ראיתי שהאתגר הכי גדול של מורות זה יצירת שיתוף פעולה וגיוס התלמידות למשמעת בכיתה מתוך שלווה, נינוחות וכבוד.
וככל שהיום מתארך, הסבלנות של התלמידות ושל המורה מתקצרים, עד לרמה של תסכול וחוסר חשק גם למורה וגם לתלמידות.
מורות שיודעות איך ליצור שיתוף פעולה מתוך שלווה – נהנות מתחום ההוראה. אלו שלא, סובלות כל יום, אבל אפשר לתקן את זה…
אני מזמינה אותך להוריד את המדריך, בחינם, ולראות איך שיטת "מנהיגות בנועם" עוזרת גם לך בהנהגת הכיתה בצורה נעימה ומדויקת!